måndag 4 mars 2013

Nu i webbutik!!

Nu har jag börjat lägga upp smycken i namnet Heartrocker i webbutiken. Ännu i liten skala och bara som en rolig hobby, men ändå så att jag gör för många för att behålla alla snyggingar själv :).
Köp här!


1 kommentar: