Jaa, verkligen underbara foton!! Allt sett ur ett barns perspektiv och så läckert vinklat liksom. Alltså bara den där man ser Pärsan och hans skugga...! Helt underbar!! :)
Jaa, verkligen underbara foton!! Allt sett ur ett barns perspektiv och så läckert vinklat liksom.
SvaraRaderaAlltså bara den där man ser Pärsan och hans skugga...! Helt underbar!! :)