söndag 3 mars 2013

Mina härliga hjärtan

Om än nervöst att sätta se kameran susa iväg i händerna på min spralliga 7-åring så måste jag säga att bilderna blir underbara :)



1 kommentar:

  1. Jaa, verkligen underbara foton!! Allt sett ur ett barns perspektiv och så läckert vinklat liksom.
    Alltså bara den där man ser Pärsan och hans skugga...! Helt underbar!! :)

    SvaraRadera