onsdag 13 mars 2013
Kollektion för Pusher
Jobbat senaste dagarna med att ta fram en serie smycken som ska ingå i ett samarbete med Pusher :)
"20xcan"
"OD"
2 kommentarer:
Anonym
14 mars 2013 kl. 18:08
:D Vilka vackra och coola
Svara
Radera
Svar
Svara
Lizz
18 mars 2013 kl. 18:28
tack hjärtat <3
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
:D Vilka vackra och coola
SvaraRaderatack hjärtat <3
SvaraRadera