fredag 5 oktober 2012
Tråckla
Idag har vi eget arbete så jag satsar på att färdigställa eftersom då det bara är en vecka kvar i textilen... Jag måste använda min industrimaskin så fredan blir hemma. Nästa vecka ska jag jobba med min textila bild på Vilse pannkaka ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar