tisdag 9 oktober 2012
Några av mina ögonstenar
..som jag "loppat" på sistone ;) Här ser ni en liten bit av tapeten vi nyligen satt upp, har tänkt fota ordentligt på det nya jag gjort i "matsalen", men tiden är så himla knapp, kommer väl framöver ;)....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar