fredag 5 oktober 2012

Dirrotrasor

Ikväll virkade jag klart badrumsmattan ala discofärger, jisses va kul å snabbt går det :)
Fjärs är nöjd ;)

3 kommentarer:

  1. Alltid lika kul att kika in på din blogg vännen!! Flödar av inspiration och värme! :)

    Hihi, känner riktigt hur det kliar i fingrarna - nu vill jag ju åxå virka en matta... ;)

    SvaraRadera
  2. Supersnygg matta! Du är då jäkla duktig! :)
    Jag har en fråga, jag har för mig att du någongång skrivit hur du "nöter, sliter" jeans.... Jag har letat men hittar inte inlägget. Har du några bra tips på hur man kan göra?

    Ida

    SvaraRadera