tisdag 18 september 2012
På skolan
Schwettas med min matta i symaskinen, vrider och vänder, sliter den hit och dit, nån nål går av då & då, men jag tror den blir rätt rolig :)
1 kommentar:
Helena
18 september 2012 kl. 16:00
Ser helt fantastiskt ut!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ser helt fantastiskt ut!
SvaraRadera