söndag 2 september 2012
Organiserar
Ja, får se till att få ordning på den lilla yta i jag har i ateljén nu;) skruva å vika! Å lycklig över hur mycket fina tyger jag har :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar