söndag 16 september 2012
Å lampor blev det
Här omklädda skärmar till en sån där
50-tals tvådelad golvlampa som jag
fyndade i somras.
Den var trasig men vi bytte kontakter å kablar och tadaaa, nu lyser den så fint :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar