måndag 11 juni 2012

Pang!!

Men va hände? Jag vaknade på natten mellan Lördag och Söndag, jag mådde illa och magen fullkomligt sved. Trodde först jag hade magsjuka men inte..... Vaknade nästa gång kl 13 (?) försökte stiga upp men hade ingen balans och det kändes som jag var helt väck, jag la mig igen och vaknade nästa gång 20.30!! Heeela dagen hade gått!! Jag åt lite, somnade igen och sov till idag...36 timmars sömn, vad var det för sjuka?? Idag är jag ok, om liiite medtagen. Ingen feber hade jag så jag visste inte alls vad jag skulle "bota" mig med. Jag har mask i hjärnan! var det första jag tänkte..hahahaha

2 kommentarer:

Fru Jansson sa...

Du behövde verkligen sova och kroppen såg till att du fick det du behövde! Hur mår du nu då? Pöss!

Lizz sa...

Jag mår bra igen...märkligt..? PUSS!