torsdag 13 oktober 2011
Tillfälle ges..
Friskvårdstimme på torsdagar.. Hade glömt yogakläderna så jag kände att min kropp och hjärna behöver hem å måla 1 timme :). Tror att jag nästan färdigställt mitt självporträtt... Psykolajsa :D
1 kommentar:
Helena
14 oktober 2011 kl. 23:23
Va fin den blev! Sköna böna! Kram
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Va fin den blev! Sköna böna! Kram
SvaraRadera