onsdag 3 augusti 2011

Out its hot, hot, hot, jag not!


Idag hade jag en tid i Piteå hos smärtläkaren men jag hade inte mage att lämna kidsen å åka denna varma dag, så jag bad snällt om att få komma nästa vecka istället. Värme är oxå bra, iaf för psyket :) Det gick bra så jag tog Vilda och hennes kompis och åkte till Arons, solen har gassat rejält, barnen badade konstant i 4 tim, nöjda!
Jag tog ut mitt trasselhår (himla skitmärke, aldrig mer) för 2 veckor sen och har gått med keps sen dess. Så himla deppig jag kan bli av att va helt "ofrisyrig", de e löjligt ;)
Nu tänkte jag va fiffig den här gången och beställde direkt från Tyskland, utan mellanhänder, men det tog 10 dar, gissa om jag väntat, van med 2. När det väl kom var det hälften, jag måste gjort helt fel, svamlade väl bort mig där i tyskan :). Så "surt sa räven" och jag beställde av dom "vanliga" och hoppades det skulle kommit idag så skulle Jannice ha hjälpt mig ikväll. Men icke sa Nicke, här sitter jag halvflint med kepan på fortfarande, och nu är det kalas i Lule i helgen så det blir nog inget hår än på några dar :(. Men jag kan ju trolla ;). Ska på Bio imorrn med Iggys "gudmor" och sen en repa på stan i vimmlet, så me lite trix å fix kan man väl se reppresentabel ut :).
Longing for the long hair dock, men nästa vecka flaxar jag runt med scwall igen, HURRA!!

2 kommentarer:

Fru Jansson sa...

Men Lisa... Du är ju en SUPERBEAUTY med eller utan hår! It doesn't matter! :)

Lizz sa...

Gullis!