måndag 14 mars 2011

I hemmets trygga vrå

Nu har vi landat i vardagen igen, skönt med egen säng och härligt med mina älskade djur omkring mig. Kidsen var supertrötta ikväll, stupade tiiidigt, nöjda å glada. Å vi me, slängde ihop en riktig "white trash" middag, schnitzel å klyftpotatis, sitter nu i varsin hörna med varsin dator (även vår måntliga inneboende). Den här veckan blir riktigt rolig på jobbet, vi har massor av förlängnigar å de är ju bara lovely (en av dom är jag själv, så det gör ju saken nice oxå) så stora förändringar. I love it!
Jag får stå med kepsen på idag och imorrn, och ja, det ÄR så illa i min värld, ha, ha, ha, jag har en lustig frilla, utväxt undercut, en utväxt rak tjock lugg, klippt till att passa den förra förlängningen och en färg som heter....."riktigt mega booooring"... urvattnad till tusen.
Bit ihop Lisa, sen blir allt bra ska du se ;), hår är viktigt ändå, går inte att förneka, känner man sig ful å fel på skallen så sänks garden lite, lite ;). Ni förstå säkert min ironi i detta...
Nåja, arbetsskadad it is!
Nu vill jag lägga ner huvet på min egna kudde och ladda för morgondagen, då ska jag göra ett riktigt roligt hårjobb, ska försöka komma ihåg att fota ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Då är vi två!! jag håller ståndaktigt ut. Måste bara klippa lite toppar. Jaaa- komihåg att fota Fina tjejen :D Puss