torsdag 24 februari 2011

whats happening?


Har det hänt ngn av er att ni märker på er själva att ni förändrats lite i personligheten?
Alltså, jag är just nu med om en mycket märklig grej....jag märker att jag själv ibland är och pratar på ett sätt som jag absolut inte gör med flit, det kommer helt naturligt, som att jag kliver in i en helt ny fas i mitt liv. Min personlighet genomgår en märklig nyansering kan man säga...
Ingen har påpekat detta, jag tror ingen annan märker, men jag själv märker det mer och mer. En del dagar mer än andra...
Jag har börjat fundera på det här, och jag fattar inget (?).
Jag vet inte vart det kommer ifrån, det som är positivt är att jag gillar det ändå, det för mig framåt, det handlar inte om några negativa grejjer.
Det är svårt att ta på, det är tonfall, saker jag säger och hur jag bemöter folk....sjukt, när det inte alls är medvetet och genomtänkt. Det är ingen strategi jag har.
Genomgår många människor detta?
Har ngn annan varit med om samma sak?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varma famnen: VÄLKOMMEN!! Du är påväg åt rätt håll darling! läste den där om mobbing. I HATE IT! Vuxna får SLUTA vara så förbannat rädda att bryta in. Vi har en del problem med vuxna som tittar bort på min dotters skola MEN AJG GER MIG INTE. Ska maila rektorn nästa vecka och peka ut "problemen" för det är inte bara tjejerna i min dotters klass som känner sig otrygga på rasten utan från hela lågstadiet! Du är underbaraste finaste och jag är so fucking stolt att vara din vän! PÖSS!! Jag ångrar också att du fick vara med om det men det får vi väl ta med Gud nån dag :D

Lizz sa...

finaste J ;). Tomas undrade vem jag skrattade så hjärtligt med i telefon, han sa: inte så där som du brukar, lite fniss, utan sådär hjärtligt å härligt.
Thats u babe ;)

Pia sa...

Om fler människor genomgår liknande saker? Absolut! Nu förtiden går jag rakare i ryggen, känner mig stoltare och söker nya vägar. Jag tar för mig på ett helt annat sätt och mår så oerhört bra! Har inte läst din blogg så länge, men hittade också den om mobbing, som rörde mig på djupet och väckte upp gamla minnen. Kram från Pia H