lördag 1 januari 2011

New year 2010-11



















Nyår hos oss:
På dagen var vi på badhuset, jag hoppade dock lika fort upp som jag hoppade i, hatar att frysa som sagt och där det inte finns en varm bubbelpool, där ska inte jag bada har jag nu konstaterat. Men trevligt var det, fikade och kidsen + pappan badade iaf.
Sen hem å fiffa å piffa.
Men shit vilken god middag vi åt! DET är det viktigaste på nyårsafton
John stod för förrätten, räkcoctail med chiliaioli
Sen gjorde vi helstekt oxfile, hasselbacks och bearnaise, kan låta klassiskt men himmelskt gott (och bearnaisesås var en heeel vetenskap kan jag säga)
Efterrätt blev mjölkchokladmousse med färska hallon (har ju en hel del, 200 st 100g, som jag behöver bli av med)

Vi spelade spel å lekte :)
Sen swisch så va klockan 0.00, traditionsenligt så går vi alla ner till isen och, i år, tittar, på raketer.

Inga kommentarer: