måndag 6 december 2010

Nightmare

Ok, jag googlade på zombie, för att hitta en bild till detta inlägg, men näääh, hujja vill inte lägga in ngt sånt.
Googla själv om ni törs, el inte helst.
Nåja, vadan detta då ?;)
Inatt vred jag mig i plågor, drömde ofantligt hemska mardrömmar. Typ: Jag hade mördat ngn för längesen (i en annan dröm, dom är rätt vanliga),Nu hade ngn väckt upp denna "varelse", det vidrigaste du kan tänka dig. En Zombie som jagar mig runt i ett stort hus, han ser mig inte, jag ser han, känner panik, jag tar mig inte ut, jag vet att jag kommer bli fast...förr eller senare..jag kryper, springer...så ljudlöst jag kan, han är nära.... Ååååh, så vidrig, värsta skräckfilmen, jag som inte sett en enda sen 15 års ålder, jag borde typ drömma om blomsterängar, kärlek å annat nice.
Orättvist!! I natt vill jag ha kompensation!

Inga kommentarer: