onsdag 27 oktober 2010

Idag har jag...



  • Hotellfrukost, mmmm.
  • Pappersjobb på salongen
  • Djuraffären på storheden, mat och skulle leta en ny varm overall till Persbrandt..598:-!!! kändes hutlöst! Men vet att jag kommer köpa den sen ändå :(
  • Hälsade på bästa Gittan i Gäddvik, tömde "Dirty Diana" på matvaror inför vinten, trist :(
  • Hem å jobba vid datorn, räkningar och göra fakturor, blää, men måsten.
  • Ta med Vilda och åka på dansen, sitta utanför och leka med min iphone under tiden, vad gjorde man förr?
  • Tomas mötte upp oss, hem, hungriga, fantasilösa så det blev varma mackor med senap, korv och ost på Alviks-vis ;), och hallonkräm. Inte så energirikt men snabbt å sisådär smarrigt.
  • Tvätta dagens maskin.
Och nu är jag framme vid nu...
Seeg idag, märkligt då jag sovit hur mkt som helst senaste dygnen, men jag ska nog kanske ta ett bad, ta på mig pyjamasbrallan, mysa ner med maken och se RED, en ny actionrulle som ska va bra.
Det hade suttit fint med Hägendaz, "pralines & cream" oxå, men njäää, det har jag inte..
Storbarnen är hos sina andra föräldrar så nu är vi minifamilj till på Söndag.
Pooss å Kräm!

Inga kommentarer: