fredag 9 juli 2010

semesterchill


Klockan bara gick idag... gled runt lite hemma, hamnade i soffan ngr gånger, en av dom slocknade jag lite på. For till jobbet och klippte John, kände att jag kan inte dra på det mer, han är så kul att klippa oxå, blir sån himla skillnad ;) med löfte om vax nu så är han värsta hunken.
Färgade Tomas oxå, han hade rödpanik igen, hans hår är så märkligt som jag sagt tidigare, always back to reddish. Vi tog i, han blev ganska mörk nu.

Nu har vi ätit en fantastisk god grillmiddag proppad med vitlök, jag ägnar nog kvällen till mera chill, Vilda tog hem några tjejkompisar för lite kvällsdopp i poolen, solen skiner, klockan är 20.00.
Imorgon ska vi fira vår bröllopsdag då den lätt faller i skymundan den 7:de.
Jag förlitar mig på att min man styr upp det, känner för att bli lite uppvaktad ;)
Go´kväll

Inga kommentarer: