fredag 1 mars 2013

Thuuuursdaj

Idag har jag haft en heldag med min "Mindy" :). Mycket mysigt, måbragrejjer, småshoppa å äta golunch :) avsluta med pyssel å gos i soffan



3 kommentarer:

  1. Ååh tack min bästastevän för i dag! de va en toppenda men tror Du är föör snäll mot mej :)
    puss å kram / lie

    SvaraRadera
  2. Ja desamma Alfadji! äsch inte alls då, du får ju ändå mindre än va du förtjänar :) <3

    SvaraRadera
  3. å hahaha, om man bara läser texten kan man tro ja avslutade mys i soffan me dig :D

    SvaraRadera