tisdag 1 november 2011

Tacksamma jag


Jag är på rätt plats nu (skolan), jag har ett underbart liv, jag är kreativ, jag är glad, jag är tacksam!
Tack gode Gud, min familj och alla fina vänner för att ni finns i mitt liv.

2 kommentarer:

  1. Ååhhh- fina mössan! Vad snyggt du fått till det här på bloggen!! Själv letar jag vidare bland pälsmössorna, jag vet ju hur jag vill att den ser ut. :D Pöss

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att vara i fas i livet!

    SvaraRadera