SÅ HÄRLIGT! Läste i Aftonbladet igår att de är ett av sveriges bästa spa och de rekommenderade Torne hammam som behandling. Den skulle tydligen vara himmelriket! Njut finaste Lisa! Njut!
SÅ HÄRLIGT! Läste i Aftonbladet igår att de är ett av sveriges bästa spa och de rekommenderade Torne hammam som behandling. Den skulle tydligen vara himmelriket! Njut finaste Lisa! Njut!
SvaraRadera