torsdag 17 november 2011

Imorrn!!


Breaking Dawn! Jannice bokade åt mig å henne för flera veckor sen, blev sååå glad :). Så kl 15.15 (märklig tid) så sitter vi å myser i mörkret och glömmer allt utanför. Llllängtaaaar!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du gillade filmen! Jag funderar dock varför de envisas med att hela tiden försöka få Rosalie att likna en transa...

    SvaraRadera
  2. haha, ja och så störande att se kanten på linserna och Edwards foundation, men annars super! :)

    SvaraRadera