lördag 29 oktober 2011
Svärmors tårta
Huj, tog mig kanske vatten över huvet, höll på 11-17, rookie som jag är;) men Maggan blev nöjd och jag tror den smakar ljuvligt, choklad, hallon och citron :)
1 kommentar:
Camilla
31 oktober 2011 kl. 21:28
Vilken tårta, så otroligt duktig du är!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Vilken tårta, så otroligt duktig du är!
SvaraRadera