lördag 15 oktober 2011

Love is in da house


Helt allena ikväll blev vi, jag å min vackerman. Vi köpte finkött, ost å lemonade på Hemmagastronomi. En makalöst vacker solnedgång, nattpromenad med hundarna, klockrent å Big Lööv!

2 kommentarer: