lördag 15 oktober 2011
Love is in da house
Helt allena ikväll blev vi, jag å min vackerman. Vi köpte finkött, ost å lemonade på Hemmagastronomi. En makalöst vacker solnedgång, nattpromenad med hundarna, klockrent å Big Lööv!
2 kommentarer:
...
17 oktober 2011 kl. 21:00
Yes!!
Jag älskar dig min vackra fru!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lizz
19 oktober 2011 kl. 23:14
å ja dig min finaste man <3
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Yes!!
SvaraRaderaJag älskar dig min vackra fru!
å ja dig min finaste man <3
SvaraRadera